![]() ![]() |
---|
ZAPRIMANJE MATERIJALA OD POTRESA
PROCEDURA ZAPRIMANJA GRAĐEVINSKOG MATERIJALA NASTALOG OD UKLANJANJA U POSTUPKU OBNOVE ZGRADA OŠTEĆENIH POTRESOM NA PODRUČJU GRADA ZAGREBA
Procedura propisuje način prijave, dovoza i zaprimanje građevinskog materijala nastalog od uklanjanja u postupku obnove zgrada oštećenih potresom na području Grada Zagreba te njegovo zaprimanje na privremenom skladištu na lokaciji Zagrebačkih cesta, Tišinska ulica 26. Procedura zaprimanje materijala od obnove se definira kroz sljedeće korake sa popratnom dokumentacijom:
Izvođač radova je najkasnije 48 sati prije prvog dovoza građevinskog materijala od uklanjanja nastalog u postupku obnove zgrada oštećenih potresom na području Grada Zagreba dužan na e-mail adresu: rgo@zgh.hr dostaviti ispunjeni obrazac ZAHTJEVA ZA DOVOZ MATERIJALA od uklanjanja nastalim u postupku obnove zgrada oštećenih potresom na području Grada Zagreb koji se nalazi u Prilogu I ove procedure kao i drugu dokumentaciju navedenu u Prilogu I.
Ukoliko je dostavljena dokumentacija kompletna, izvođač radova će na e-mail primiti obavijest s terminom početka dovoza materijala od uklanjanja na skladište. Uz svaki pojedini dovoz materijala od uklanjanja na skladište, izvođač radova je dužan predati ispunjeni Teretni list materijala od uklanjanja nastalim u postupku obnove zgrada oštećenih potresom na području Grada Zagreba koji se nalazi u Prilogu II ove procedure ovjeren od strane odgovorne osobe Izvođača. Nakon istovara dovezenog materijala i obavljenog vaganja, djelatnik na skladištu je dužan jedan primjerak vagarinke predati vozaču koji je dovezao otpad, a drugi primjerak vagarinke spojiti uz primjerak teretnog lista. A) PROCEDURA ZA KORISNIKE KOJI IMAJU UGOVOR SA FONDOM – ORGANIZIRANA OBNOVA U zahtjevu (Prilog I) je potrebno navesti sljedeće podatke:
Uz zahtjev je potrebno priložiti:
Po završetku radova, nadzorni inženjer potpisuje i ovjerava kroz svoje završno izvješće Očevidnik o dovozu materijala sa gradilišta (Prilog III), za svaki Ugovor/građevinu zasebno, a izvođač radova je dužan isti poslati na kontakt email adresu primatelja materijala.
PROCEDURA ZA KORISNIKE KOJI IMAJU UGOVOR SA FONDOM – ORGANIZIRANA OBNOVA B) PROCEDURA ZA KORISNIKE KOJI OBNAVLJAJU OBJEKTE KROZ POSTUPAK SAMOOBNOVE U zahtjevu je potrebno navesti sljedeće podatke:
Uz zahtjev je potrebno priložiti:
Po završetku radova, nadzorni inženjer potpisuje i ovjerava kroz svoje završno izvješće Očevidnik o dovozu materijala sa gradilišta (Prilog III), za svaki Ugovor/građevinu zasebno, a izvođač radova je dužan isti poslati na kontakt email adresu primatelja materijala.
PROCEDURA ZA KORISNIKE KOJI OBNAVLJAJU OBJEKTE KROZ POSTUPAK SAMOOBNOVE ZA VIŠE INFORMACIJA O POSTUPKU SAMOOBNOVE NA WEB STRANICI: https://mpgi.gov.hr/o-ministarstvu/djelokrug/graditeljstvo-98/obnova-zgrada-ostecenih-potresom-na-podrucju-grada-zagreba-i-krapinsko-zagorske-zupanije/10668 |